kirsten

Sanna mina ord

Varmt

Publicerad 2007-05-14 22:19:03 i Jobb,

Igår klagade jag på att det inte var vamt, men idag är det ta mig tusan som en bastu. Kanske inte ute, men inne på jobbet. Tror att jag smäller av snart! Men snart dax att gå hem ju. Tur det, för huvudet är stort som en jäkla ballong! Usch! Jag hoppas att vi snart kan göra nåt åt denna värme som blir i receptionen. Men det får vi väl se om de bryr sig om...känns inte som att de prioriterar oss och att vi inte alls mår bra under sommaren. Inte bara vi som håller på att klappa ihop i personalstyrkan heller utan datorer och övriga maskiner med...jaja...

Har gått rätt bra att lära upp den nya tjejen. Hoppas verkligen på henne. Ett problem är dock att hon inte fyller 18 förens i sommar vilket betyder att hon inte får jobba själv efter klockan 20. Men men, det där löser sig nog det med. Det mesta brukar ju faktiskt det.

Nej, dax att stänga nu då :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela