kirsten

Sanna mina ord

Jäkla Spanjorer!

Publicerad 2007-11-21 22:27:48 i Jobb,

Usch, börjar tröttna på den här kvällen. Inget roligt längre! För det första kom ALLA och då menar jag ALLA gäster samtidigt. Två grupper samtidihgt är inte direkt vad man klarar av själv och så den där förbannade telefonen som bara ringde och ringde. Usch! Undrar när chefen min ska fatta att det inte går längre, spelar ingen roll att han vill se hur hösten går eller vintern eller vad som helst! För till våren kommer han att säga samma och till nästa höst samma, "men vi väntar och ser hur det gått..." Han tror på fullaste allvar att vi kan använda våra praktikanter till hjälp. Fine, de är superduktiga inte tal om det. Men för tillfället har vi EN praktikant i receptionen, det betyder att hon är med på ett pass per dag. Inte fler...fattar inte hur karln tänker...usch...orkar inte med han!

Inte spanjorer heller, de har ringt 3 gånger från samma förbannade ställe och frågat om det finns rum idag. Det sista samtalet jag fick från dem var jag nära att explodera! De måste ju ha nån sorts funktion där de kan fylla i att de ringt dit och dit och att de andra inte behöver anstränga sig att ringa igen för att det är helt fullt! Men icke, idioter helt enkelt. Inte blir det bättre av att de flesta som bor här hos oss är just från Spanien, eller ja deras företag kommer därifrån ursprungligen. Och jag kan väl säga som så att det kommer att komma ett argt samtal därifrån och jag vet inte ens vems felet egentligen är, mitt, bokarens eller det andra hotellets? Shit pommes, jag längtar inte till imorrn i alla fall. Tur att tjejen som finns här inte var arg i alla fall. Slängde ju liksom ut henne idag eftersom det inte fanns plats för henne här och det enligt henne var bokat för henne på det andra stället! Usch! Aja, ska nog "gulla" lite mer med henne så kanske jag slipper nåt argt samtal. Alla skyller ju ändå bara på varandra...

Den som lever får se...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela