kirsten

Sanna mina ord

Myspys

Publicerad 2007-11-13 08:14:40 i Jobb,

Härligt att vakna upp efter att endast ha sovit i cirka 4 timmar. Känns verkligen som att det är den ens kropp behöver. Men det är svårt att få till det där med sömnen när man vissa dagar jobbar sent och för att sedan nästa ta sig upp tidigt. Dygnsrytmen blir alldeles rubbad, kanske är det därför som det kommit en lag på att man inte får jobba så här. Men vad ska man göra? Börja jobba helg? Nej, tack! Då är det bättre som det är nu, då kan man ju i alla fall sova på helgerna ;)

Fick beröm av en gäst nyss, allt var så mysigt här. Det var SÅ roligt att vakna för att komma ner och se alla ljus som brann. Ja, jag tackar. Det är mysigt med ljus, man känner sig faktiskt mer välkommen när det är mysigt och fint. Oavsett när man kommer på dagen, kanske var det därför det var så viktigt på min senaste praktik att hålla ljusen levande :)

Happ, ikväll blir det till att tvätta med. Var lite smart och sorterade allt redan igår när jag kom hem, så att det bara är att börja på direkten när jag kommer hem idag. Hela hallen är nu belamrad med tvätt och detta ska jag släpa på ensam...suck...

Imorgon kommer Svampen att bli blå här dessutom, vår Svamp och en massa andra kända byggnader världen runt, för att fira världsdiabetesdagen. Rätt coolt att en byggnad i Örebro blir utvald! http://www.na.se/artikel.asp?intId=1245860 (Jag är ledsen, men jag lyckades inte lägga in den snyggare än så här;) )'

Måste nog dricka lite mer te nu, min hals kliar så att jag blir galen! Det enda som dessutom verkar hjälpa är att dricka varmt hela tiden...suck...

Kommentarer

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-11-15 22:40:40

Ja, kanske det! Vem vet... Eller så tycker han bara att det är kul att ha på film och kolla på sina fans. Kan ju hända att han kanske filmar lite då och då för att ha material till kommande saker som videos, dvd:er eller whatever! Men vi lär ju vara med en del. Då tycker han extra mycket om oss! :D

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-11-15 22:44:28

Ja, kanske det! Vem vet... Eller så tycker han bara att det är kul att ha på film och kolla på sina fans. Kan ju hända att han kanske filmar lite då och då för att ha material till kommande saker som videos, dvd:er eller whatever! Men vi lär ju vara med en del. Då tycker han extra mycket om oss! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela