kirsten

Sanna mina ord

Skit karl!

Publicerad 2007-11-09 11:45:34 i Livet,

Usch, vilket sätt att börja denna morgon på, en dag som enligt mig skulle bli så rolig! Men så har man då en viss man till chef som kan förstöra det mesta av en glada humör. Men jag har bestämt mig, han ska INTE få förstöra det idag! Jag vet att det är vi andra som har rätt och han fel i det här fallet, så det så! Nog om det nu...

Måste fortsätta att göra mig iordning. Ska hämta upp lillebror och Hanna om en liten stund ju. Och så måste jag lyckas få i spolarvätska i den sabla bilen. Ingen aning om hur man gör det för det har jag minsann aldrig gjort. Men klarade jag av att byta däck igår så ska jag nog få upp motorhuven och hitta rätt hål. Vi är ju tre personer för tusan dessutom! Sen bär det av till Stockholm och time for MIKA!

Hepp, ingen tid att sitta kvar här inte...ha det!

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2007-11-09 23:28:06

Det är bra fast väldigt förkyld just nu, vart väl smittad av en kompis i helgen. :( Har mått rätt kasst men ska ändå jobba imorrn. Nu förstår du väl ändå varför jag ville bort från Deherfors så fort som möjligt. Skulle väl ha dött om jag inte fått gå gymnasiet i Örebro.

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-11-10 14:14:27

Nej såhär går den: Dom dadadidadi dom dadadidadi dom dadadidadidom dadadidadi du du dadadidadi du du dadidadi dom dadadidadi dom dadadidadi :D

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-11-10 16:47:44

haha jahaaa jag trodde du menade Love today. Då nynnade du ju rätt.

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-11-10 16:57:59

Visst ären helt jävla underbar?! Finns ingenstans. Han sa det ju själv att den är jätteny, att han typ bara sjungit den hemma för familjen. Finnas bara på youtube. Men kanske det bli nästa singel? Fan att vi inte frågade är nästa skiva kommer. Får komma ihåg att gölra det i London om jag träffar'n. Jag och Mille hittade biljetter 1-4:e dec för 1 kr st. Yippie!!!

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-11-10 17:21:35

Vad är en plang?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela