kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 46

Publicerad 2007-11-20 21:25:39 i Tjejsnack,

Sömn


Sover du bra på nätterna, eller vad gör du om du inte kan somna/sova?
Den senaste tiden har jag haft rätt svårt att sova. Både jag och min sambo har vart sjuka och det gör det helt enkelt svårare att sova. Brukar bara försöka lite till så brukar jag somna tillslut. Annars går jag upp och dricker ett glas vatten eller så.


Hur många timmar sover du per natt, vardag/helg?
Alldeles för lite under veckodagarna, brukar variera mellan 4-6 timmar. Helgerna blir det i alla fall minst 8 timmar.


När går du upp respektive och går och lägger dig vardag/helg?
I och med att jag jobbar olika tider är det väldigt olika. Jobbar jag dag försöker jag att lägga mig runt 22-23, men jobbar jag kväll och sen dag så blir det ju runt 24. Jobbar jag dag och sen kväll så försöker jag ju att vara uppe lite längre för att vända på dygnet. Under helger så är jag uppe ungefär samma som under vardagar. Dumt att vända för mycket på det.


Snarkar du, talar i sömnen eller kanske t.o.m går i sömnen?
Enligt mig själv gör jag inget av det. Men enligt min sambo både snarkar jag och pratar ;)


Sover du ensam i sängen, om inte med vem/vilka?
Nej, jag sover med Martin min sambo och katterna Barry och Sally.

http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela