kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 47

Publicerad 2007-11-20 21:45:55 i Tjejsnack,

Barndomen


Vad är ditt allra första minne?
Oj, vad svårt. Tror att det är när min bror föddes. Då var jag 3 år. Men jag har säkert andra minnen från tidigare som ligger i det undermedvetna. :)

Hur såg din familj ut? Ja, inte till utseendet då förstås ;)
Min mamma, pappa och bror och katt


Vad gillade du att göra när du var liten?
Jag älskade att vara utomhus. Var alltid ute! Men speciellt under vår/sommar/höst, då såg mina föräldrar inte röken av mig.


Hur skulle du beskriva dig själv som barn?
Som ett rätt vilt barn, men en massa livsglädje :)


Kommer du ihåg några viktiga händelser som format dig själv till den du är idag?

Jo, men det är inget jag vill ta upp här...

http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela