kirsten

Sanna mina ord

Ont i foten

Publicerad 2007-10-23 21:51:22 i Jobb,

Jag är så fruktansvärt klantig så det finns bara inte. Fixade nyss ihop två plocktallrikar till ett par gäster, slänger in spetten i ugnen så att de blir varma och lägger under tiden upp allt annat plock på tallrikarna. När jag är klar med detta bär jag ut tallrikarna till gästerna som snällt sätter igång att käka. Efter cirka 5 minuter kommer en av dem fram och frågar om det inte skulle vara spett till! My godness vad tankspridd man kan vara ibland då! Värmde snabbt på dem lite till och bar ut dem till dem. Haha! Förstår bara inte varför det tog så lång tid för dem att komma och fråga...

Igår var vi på relaxen med jobbet. Himla mysigt. Fast innan vi väl fick bada väntade, väntade och väntade vi på att resten av gänget skulle komma. Sen droppade en av dem in, och då ville vi ju inte lämna henne ensam så vi satt kvar med henne tills de andra två kom. Först tog vi forsen, helt förbaskat livsfarlig är den! Fattar inte riktigt varför man inte måste ha hjälm när man åker den med tanke på att det är så starka forsar. Första backen gick smärtfritt, i den andra blev det svårare att hålla badkläderna på plats och i den tredje fastnade jag med foten uppe i taket?! Japp, ni läste rätt...Fastnade och hamnade under vattnet och vred slutligen mig loss på nåt vänster. Men pajade foten. Himla skönt, verkligen.

Men inte gav jag upp för det. Hängde med upp i den stora rutschbanan och det gick ju sådär det med. Lyckades fastna längst ned. Där det är meningen att man ska åka ner...ja, jag säger då det. Efter det var det dax för toaletten. Ja, de kallar den det. För er som vart där som barn är det den gamla rutschbanan som de nu byggt om till en toalettliknande konstruktion. Det hela slutade ju inte så bra där heller för min del. Aja, det är bara att åka dit igen så ska vi nog ge backarna vad de tål. Fick sitta resten av tiden med damerna :) Inte fyskam det heller. Idag går jag med stödstrumpa. Så vackert så!

Happ, undrar var alla gäster är då? Alldeles för många kvar för att det ska vara bra! Den som lever får se!

Kommentarer

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-10-27 00:06:58

Åh Gud! fatta 2 veckor kvar sen står vi där. Faaaaan vad kuuul! Jag längtar. Jag kan inte ens förstå det.

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-10-27 00:07:19

Åh Gud! fatta 2 veckor kvar sen står vi där. Faaaaan vad kuuul! Jag längtar. Jag kan inte ens förstå det.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela