kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 39

Publicerad 2007-10-01 18:43:22 i Tjejsnack,


Sommaren 2007

* Vad minns du mest (förutom regnet) från sommaren 2007?
Den roliga bilresan som min sambo och jag gjorde till Tyskland, besöket på tivolit där slog det mesta! Trots att det även regnade en hel där där ;)

* Har du haft en skön sommar? Motivera gärna!
Ja, den har inte vart så tokig faktiskt. Skulle dock ha velat haft lite mer ledigt, men jag har ju sparat mina veckor till i vinter i stället.


* Har du rest något, var? Eller stannat på hemmaplan?
Ja, var ju som sagt i Tyskland. Men annars har jag bara vart hemma.


* Är det viktigt för dig att ligga på stranden och få fin färg?
Visst tycker jag att det är skönt att ligga på stranden. Men jag ligger aldrig och pressar i solen utan ligger hellre under ett parrasoll, då jag inte tål solen särskilt väl och man dessutom får finare bränna på det viset ;)


* Vad är din favoritsyssla på sommaren?
Grilla kanske, och spela kubb och brännboll. :)


http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela