kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 36

Publicerad 2007-09-06 17:20:59 i Tjejsnack,


I bakgrunden

* Vad har du för startsida när du öppnar Internet, och varför just den?
Jag har ingen alls, inställt så för att man ska slippa komma in på nån sida till att börja med.


* Vad har du för skrivbordsbakgrund i din dator, och varför just den?
Just nu har jag bara en förinställd tråkig bild, bara för att jag inte orkar lägga in nån roligare. På min bärvara är det samma, fast där har jag valt en finare bild ;)


* Vad har du för bakgrundsbild i din mobil, varför just den? Om du inte har sån mobil, vad skulle du vilja ha, varför?

Jag har även där en förinställd bild. Jag orkar liksom inte engagera mig i det.

* Vad ser du om du tittar ut genom närmaste fönster?
Ett annat hus ;)


* Vad hör du för ljud i bakgrunden?

Ja, förutom datorn så hör jag katterna som vandaliserar min lägenhet ytterliggare lite till ;) och lite bilar som kör utanför.


http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2007-09-07 13:15:24

Ja det kanske man borde, men nu försvinner hon ju *snyft* Vadå nåt nytt för mig att läsa? du menar inläggen? Aaaah. Men nu har jag ju läst som, vad ska jag då göra? Haha nää jag tror inte det har sån stor betydelse. Eller jo det är väl klart att det måste bli bättre bild än vanligt, men man får ju inte ut det där riktigt skarpa! Det hade jag på Lost en gång, uj vilken upplösning, typ varenda rynka syndes :) Speciellt på han elakingen, ni kanske inte kommit så långt iof... Men däremot var det så högupplöst att det typ blev hackigt eller vad man ska säga. Typ sånt som inte syns i vanliga fall. Svårt att förklara. Men de filerna är så stora. Ujuj! Ja jag visste att ni skulle älska Heroes! Sicken tur att ni såg det så snabbt :D Kanske för att jag satte press på dig ;)

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-09-07 22:12:58

Men det var ju piloten som var en timme. De brukar ju vara längre vettu! Sitter här och kollar lite MIKAkonsert för att ladda upp! Fy sjuttsingen så kul det ska bli! Längti längti!

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-09-08 09:46:15

Man kallar det första avsnittet av en serie för pilot. Och det programmet brukar vara nårgot längre än resterande,ibland dubbelt så långt, för att det är så mycket de måste berätta för den nya tittaren och göra så att den fortsätter kolla.

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-09-08 16:41:36

Jodå detvar längre på tv4 med! Samma avsnitt! Åh vad goitt! Jag ska med synda, ska iväg till Lucullus o köpa en gottepåse.

Postat av: Richard Karlsson

Publicerad 2007-09-08 16:43:57

Yougurt-ah!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela