kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 37

Publicerad 2007-09-11 23:48:05 i Tjejsnack,

Ditt Internetliv

* Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
Oj, har faktiskt ingen koll på det...


* Vilken/vilka webläsare använder du?
Beror lite på, kan använda både Explorer eller Opera. Har Martin använt datorn är det Opera, använder jag den själv är det Explorer.


* Vilken typ av sidor besöker dy oftast, vilka är dina favoriter?
Mest andra bloggar, men även facebook och resesidor. Åker ju liksom till Thailand snart ;)


* Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
Beror på, min jobbmejl kollar jag några gånger/dag. Men annars kikar jag när jag har tid.


* Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
Jodå, jag finns både på Facebook och Lunarstorm. Men Lunarn har jag mest för att läsa några bloggar...


 http://mlilja.net/tjejsnack



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela