kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 13-15

Publicerad 2008-04-23 13:43:48 i Tjejsnack,

V 14.
 Vad gör du när du är:

Arg?
Hm låter det gå ut över andra ;) Nej, skämt å sido det beror alldeles på vad jag är arg över. Men Martin får nog höra ett och annat då tyvärr.

Ledsen?
Låter Martin trösta mig, han är bra på sådant. :)

Nedstämd?
Försöker göra nåt som gör mig glad.

Glad?
Hm, ja vad gör man egentligen när man är glad?

Nykär?
Ja, kuttrar kanske...Tycker att man blir det varje vår på nåt sätt. Trots att jag har samme härlige man som jag haft de senaste 5 åren.


V. 13
Ordspråk:

Sämsta ordspråket?
Hm, ingen aning...

 Bästa ordspråket?
Som man bäddar får man ligga, kanske...

Ditt egna påhittade ordspråk?
Haha, tror inte att jag nånsin kommit på nåt eget, mer så att man säger de som finns helt fel

 Bäst sagda av ett barn?
Barn säger alltid så mycket kul. Men Martins systerdotter sa när vi kom hem från Thailand att hon ville åka till Lek och bus med mig, men Martin han fick bara följa med om han satt bredvid i fiket medan vi lekte ;)

Vecka 15

Tror du på en högre makt/gud? Vad?
Vet inte om jag tror på nåt speciellt så där, men nog tror jag att det finns nåt som vakar över oss.

Tror du på livet efter döden?
Ja, jag tror inte att allt är slut när vi dör. Men vad som väntar oss det vet jag inte.

Tror du på spöken/andar?
Japp, det gör jag.

Tror du på reinkarnation?
Hm, nej.

Tro r du på mänskligheten?
Jag vill i alla fall göra det. Men ibland tvivlar man som när nåt hemskt händer som med Engla och så.


http://mlilja.net/tjejsnack


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela