kirsten

Sanna mina ord

Hola!

Publicerad 2008-08-17 01:22:13 i Allmänt,

Har sitter jag i ett regnigt London, har  precis vanligt men bestamt nekat att folja med ut pa krogen. Att jag kan vara sa duktig visste jag inte, men aven jag kan ha mina dagar. Bussen som ska ta oss till flyget gar klockan tio i sex och  jag har ingen lust att missa den som ni kanske kan forsta. Men det hade varit bra roligt, men men, det kommer fler ganger.

Lanar en mexikansk tjejs dator, darfor saknas manga av de bokstaver som ni ar vana vid att se i Sverige. Men jag hoppas att ni kan forsta anda. :) Har fyllt de flesta av dagarna med shopping har, men det ar precis som det ska vara. Skulle ha besokt London Dungeon, men jag var for bakis igar och idag ar min bror ivag och jobbar pa en festival sa det far allt bli nasta besok har. Musikal har vi varit pa idag, det ar massa skoj att ga pa dem faktiskt. :)

En annan sak jag funderar pa just nu ar hur var bil ska klara av farden forst mot Stockholm och sedan mot Orebro med trasig ljuddampare, Den hanger mer an vad den sitter fast...men men, det far vi se imorrn. En annan sak jag funderar pa ar vad tidsskillnaden ar mellan England och Mexico? For hon har en hel del vanner som ploppar upp pa msn. Kan inte stanga av for jag fattar inte spanska...suck...tur att ingen pratar med mig i alla fall.

Nej, jag ska nog ga och lagga mig nu. Maste bara packa forst, hahahahha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela