kirsten

Sanna mina ord

I made it!

Publicerad 2008-08-31 20:01:48 i Allmänt,

Imorse var jag riktigt laddad när jag vaknade imorse. Åt frukost och började sippa på min drink. Himla bra grejer det där. Sen bar det iväg mot Gärdet där det hela skulle börja. Behöver jag säga att vi inte var ensamma på tunnelbanan?! Lite uppvärmning på det och sen bar det iväg. Av 10 kilometer sprang jag 9-9,5, tycker jag är riktigt bra gjort! Jag var så lycklig när jag sprang in i mål på tiden 1.15. Riktigt nöjd med den tiden faktiskt. Att den som vann sprang på typ 30 minuter rör mig inte i ryggen. Känner att man inte kan tävla mot eliten utan bara mot sig själv. Så nu är det bara att börja ladda inför nästa lopp. Tror att jag kommer att hoppa Lidingö och istället agera hejaklack och stötta de som springer, men jag är allt bra sugen. Annars tar jag det nästa år. Då är det även Vätternrundan tredje gången gillt som gäller. Jag ska ta mig runt den där jävla sjön!

Nu ska jag smörja mina ben med tigerbalsam och bara njuta av kvällen. Är så stolt över mig själv!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2008-09-01 21:46:43

Bra jobbat =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela