kirsten

Sanna mina ord

Promenad

Publicerad 2008-08-24 19:03:48 i Allmänt,

Hade tänkt att jag skulle ge mig ut på en löptur idag. Men Martin skadade sin nacke igår när vi satte upp en hylla så då blev det en promenad istället. Jag skulle kolla ut var jag ska ta mig imorrn och då passade det bättre med en promis. Låg himla nära så imorrn tar jag tuben hem och byter den mot min cykel istället, så att jag snabbt kan komma hem till middagen. Men vi fortsatte och kollade in Sumpans centrum, var kanske inte så mycket att hurra för, så vi gick lite till och helt plötsligt var vi i Solna C. Så vi fikade lite där och kollade i lite affärer. Lite skoj det där för vi var kanske inte så där jättefint klädda eftersom vi bara skulle ut och gå. Men det verkar vara så här i Stockholm. Man ger sig först ut på en promenad och avslutar den i ett köpcentrum. För det var fler än vi som var klädda så.

När vi fikade så fikade vi gott, men vi fick det serverat på papperstallrikar och fick dricka ur plastmuggar. Kändes som att man gick på dagis igen och  var ute på gården och fikade. Blev liksom fel. Men det var inget fel på smaken :) Som sagt detta är en moffarhelg! Men snart är den slut och det är dax för vardag igen. Men det är helt okej att det blir det. Har mycket att se fram emot den kommande tiden. Många födelsedagar, Jerker kommer hit, kryssning, Tysklandsresa, vår fest (inget datum ännu) sen är det typ jul och då har det dax för ett nytt år. :)

Nej, ska kolla på Greek nu. Kan verkligen rekommendera den serien, går på 5:an på söndagar klockan 19. Himla skoj!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-08-24 23:55:22

o när jag kommer då går ingen tjej säker i sthk:-) men jag vägrar ta t-banan-jag åker buss:-)kram på dig//Jerker

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela