kirsten

Sanna mina ord

Inte många timmar kvar nu...

Publicerad 2008-02-19 16:41:44 i Resor,

Nej, nu bär det snart iväg. Sitter i Solna för tillfället hos Martins bror, med andra ord min svåger ;) Har dumpat alla vintersaker här nu och sitter och väntar på att taxin ska komma. Fast pris till Arlanda och allt, men fan vad knasigt det kommer att kännas att trava ut i tygskor och en tunn collegetröja. Men men, snart blir det varmt och skönt ;)

Är otroligt nervös! Men det kommer att bli bra det. Tror jag i alla fall, alla säger det ;) Så är det nåt ni vill ha från tax freen, säg till runt påsk. För då kommer jag hem ;) men vette katten om jag orkar släpa på större saker. Ryggen knäcks redan som det är ;)

Kommer sakna er alla där hemma med!  Tack för alla fina sms, jag blir ju alldeles rörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela