kirsten

Sanna mina ord

Mer handling

Publicerad 2008-02-09 14:53:19 i Livet,

Nu är det inte många dagar kvar innan vi åker. Börjar känna lite smått att det faktiskt närmar sig och att paniken börjar komma. Fortfarande är det dock rätt overkligt att vi faktiskt ska åka och att vi ska vara borta så pass länge. Men det ska bli så himla skönt att få komma till värmen ett tag. Känner att jag behöver komma bort, få lite perspektiv på allt med och då inte bara jobbet. Jag kan ta att jag själv är trött och arg men att det sedan visar sig att den vreden jag har över saker är ännu värre hos Martin, orden är ännu hårdare. Ja, då vet jag att det inte står rätt till. Det är inte bara jag som tycker att det blivit fel. Så just därför ska det bli skönt att komma härifrån lite, så får vi se om det blivit till det bättre när vi kommer hem. Ja, ni behöver inte oroa er på nåt sätt att vi är osams eller så för det är vi verkligen inte, så de spekulationerna är bara att lägga ner ;)

Har varit uppe på stan och fixat en del inför resan. Nu är det inte mycket kvar alls. Bara lite småplock. Lite ska inhandlas nu när vi ska till Coop. Måste bara få bort mitt illamående. En sak vet jag, idag var sista gången jag åt på Bredbar...en skagenröra som endast innehåller majonnäs, rödlök och låtstas räkor (sånna i spad) kallar inte jag skagenröra. Urk...mår fruktansvärt illa. Inte bara maten som var si så där, de hade noll ordning, dukade inte av borden trots att de inte hade nåt att göra och nej jag blev besviken idag!

Ikväll är det första delfinalen i Melodifestivalen med, hinner se 2 innan vi åker. Trist för en sån schlagerfantast som mig ;) Aja, jag ska nig försöka pallra mig iväg och handla...om jag bara inte mådde så illa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela