kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 6

Publicerad 2008-02-07 10:36:14 i Tjejsnack,

Astrid Lindgren


Har du läst mycket av Astrid Lindgrens böcker och/eller sett många av hennes filmer?
Ja, men det är helt klart att jag har :) Har sett alla och läst alla böcker. Tror till och med att jag har dem alla.


Vilken/vilka favoriter har du?
Lotta på Bråkmakargatan gillar jag, Barnen i Bullerbyn, Kajsa kavat...oj, jag gillar faktiskt alla!


Vilken Astrid Lindgren-figur kan du absolut inte med?
Jag klarar av alla. Men jag minns att jag var livrädd för Karlsson på taket. Han såg så skum ut!


Vem av Astrid Lindgren-figurerna är du mest lik?
Ja, det beror ju på om man ser till utseende eller sätt...man har nog lite av alla i sig.


Vem av Astrid Lindgren-figurerna skulle du vilja vara? Varför?
Pippi, tänk att vara så stark!

http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela