kirsten

Sanna mina ord

Fortfarande sjuk

Publicerad 2008-01-05 17:42:01 i Livet,

Åh, jag tycker inte att det är något roligt alls längre. Har inte alls blivit bättre. Har mina toppar mitt i natten, då är jag som bäst, helt klar i huvudet och inte alls trött och med all ork i världen! Fattar det inte. Men men, så är det. Ska i alla fall vara trevlig och gå på Idas födelsedagsfest idag. Det borde jag ju orka med eftersom det är på kvällstid, hehe. Nej, då jag tror att det kommer att bli alldeles utmärkt att komma ut lite bland folk. Är ju bara förkyld!

Skulle handla nåt skoj på MQ:s rea idag hade jag tänkt. Men jag hittade inte nåt. Eller jo, jag hittade en fin tröja. Men jag tyckte att den var för kort! Och så hittade jag en fin kjol, men den gillade inte jag men Martin. Så då blev det inte den heller. Kanske i ett annat liv.

Happ, nej jag ska börja göra mig iordning i tid för en gångs skull idag. Bara måste det. Vill visa att även jag kan ;) Nej, skämt å sido. För att orka göra mig iordning måste det börjas i tid idag...Frågan är bara som alltid, vad i h-vete ska jag ha på mig???

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela