kirsten

Sanna mina ord

Kloning?

Publicerad 2008-01-16 21:49:41 i Jobb,

Skulle verkligen behöva nån form av knapp på kroppen, där man skulle kunna trycka när det blir för jobbigt. När man inte riktigt hinner med det man ska. Har haft två stressiga kvällar på jobbet, så där så att man knappt orkar ta sig hem efter det avslutade passet. Skulle vara så himla skönt att då kunna ta till den där knappen, och vips så skulle det stå en till av mig här, redo att hjälpa till. Med incheckning, matlagning och barservering. Men visst, drömma går ju bra, men tillbaka till verkligeheten så finns det bara en av mig och hon är trött. Trött så in i bängen. Skulle jag lägga mig ikväll och inte ställa nån klocka skulle jag nog vakna om 2 veckor eller nåt. Fattar det inte!

Men det är väl så när man inte har nån ork kvar till nåt. Man hänger bara med som ett sladdrigt bihang. Blir inte bättre av att jag inte alls vet vad jag vill med nåt. Har fått vissa klarheter i vad man duger till och det känns ju förvisso bra, fast ändå inte. Orkar inte riktigt gå in på vad det gäller. Men det ska bli så himla skönt att få åka härifrån ett tag. Tror att jag behöver det. Bort från allt...

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2008-01-17 09:38:15

Nej Maja bodde i Bayswater jag bodde på Edgware Road, det ligger i Marble Arch. Marble Arch är precis i korsningen vid Hyde Park, den vita stora bågen om du kommer ihåg. Så egentligen precis vid Oxford Street.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela