kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack v 2

Publicerad 2008-01-14 09:08:50 i Tjejsnack,

Senaste...


Filmen du såg, var den bra?
Såg I am Legend igår med Will Smith. Tyckte att den var sjukt bra! Men otäck och otroligt sorglig...hur man nu kan tycka att en skräckfilm är det ;)


Person du pratade med, om vad?
En gäst angående en bokning.


Inköpet?
Mat antar jag...


Kyssen? Berätta lite?
Hm, ja den borde jag ju ha fått av Martin ;) Eller vad tror ni?!


Gången du grät, av vilken anledning?
Till filmen igår antar jag. Som jag sa innan så var den sorglig, speciellt på ett ställe...vill inte berätta mer om nån ska se den.


http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela