kirsten

Sanna mina ord

Kan detta vara bra?

Publicerad 2008-06-02 11:19:48 i Livet,

Så här stod det i mitt veckohoroskop idag:

* Veckans tema: "Tur"

Nu är tiden extra tursam för att utforska möjligheter inom jobb och karriär. Drömmar kan plötsligt slå in, bara du vågar ta initiativen!

* Veckans bästa: Nytt hopp
* Veckans sämsta: En känslig situation
* Råd: Tro på dig själv

Jag känner att det är skrivet för mig för en gångs skull. Inte alltid det stämmer med just horoskop, men detta är kusligt. Jag menar jag ska på en ny intervju på torsdag, ett jobb jag vill ha och som jag drömmer om att få. Rådet är också nåt som jag nästan fått skrivet i pannan de senaste veckorna. Att jag måste våga tro på mig själv, att jag faktiskt är duktig. Så ja, vi får hoppas helt enkelt. Det vore så skönt att få detta jobb, jag menar jag skulle då inte ens behöva byta tunnelbana utan endast åka typ två hållplatser! Perfa ju!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2008-06-02 15:44:29

Jag håller tummarna för jobbet! Låter ju hur bra som helst ju!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela