kirsten

Sanna mina ord

Mina vänner

Publicerad 2008-06-29 01:47:09 i Allmänt,

Idag  har jag fått veta vilka mina vänner är och det känns himla bra. Då behöver man inte låtsas längre, för det är så det är. Och inget i världen kan få mig att ändra åsikt denna gång. Jag är ledsen, men så är det. Jag vill tacka alla som "tog" sig tiden att pallra sig hit, att visa vad vänskapen är värd oavsett hur gammal vänskapen är. Ni är guld värda och jag kommer att sakna er massor! Det är i vemod man lämnar stan när man har sånna vänner.
 
Er andra finner jag dessvärre inga ord för. Jag är ledsen. Jag har alltid varit en snäll tjej, men det är ingen som varit det tillbaka och nu har jag fått nog. Vill ni inte vara min vän, ha f-n stake nog att säga det till mig. Vill ni endast vara vän med min sambo, ja det är helt okej så länge ni vågar berätta det för mig. Just nu är jag bara så besviken att jag inte vet vad jag ska säga...

Kommentarer

Postat av: Jerker

Publicerad 2008-06-30 19:00:28

Om detta nu är riktat mot mej vilket jag känner att det är så är jag ledsen att det blev som det blev i helgen.Och är ledsen att du känner så som du gör.Kram iallfall

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela