kirsten

Sanna mina ord

Skrämmande

Publicerad 2008-06-04 17:09:56 i Livet,

Usch, var hos frisören förut och gjorde mig lite sommarfräsch så där. Kände att det var dags för färg i mitt solblekta thailandshår så här två månader efter hemkomst. Så nu är det bara att vänja sig vid att vara blond och ca 1000:- fattigare. När jag gick därifrån var mobilen smockad med meddelanden från både jobb och mamma. Jobbet klarade jag av fort, mamma ska jag träffa senare men så såg jag ett nummer jag inte kände igen.

Men jag hade mina aningar, kände vagt igen numret från samtalet till jobbet igår. Skyndade mig hem och sökte på hitta.se, och visst var mina aningar rätt. Det var hon från det andra jobbet jag sökt, det som jag redan varit på intervju för. Har inte ringt upp heller, fanns ju inget meddelande som bad mig göra det så jag antar att de ringer inom kort igen. Men vad tusan svarar jag??? Jag vill ha jobbet ska på imorrn, men tänk om jag då svarar nej till detta och inte får det imorrn? Då är det ju inte så skoj. Hoppas på att de inte ringer förens imorrn igen ändå.

Jag vet ju inte ens vad det gäller egentligen, kanske bara ska säga att jag inte fick det...vad vet jag? Men om det nu skulle vara som så att jag fått det, kan man då svara att man vill ha betänketid? Åh, vad krångligt...

Nu väntar i alla fall traditionen med marknadsafton. Blir trevligt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela