kirsten

Sanna mina ord

Blir tokig!

Publicerad 2008-05-10 11:27:22 i Livet,

Vi skulle ha varit på plats för 20 minuter sedan. Martin står fortfarande i kalsonger och rakar sig, klipper naglar och jag vet inte vad. Han har inte ens börjat packa ännu. Här sitter jag, packad, sminkad och klädd. Jag väntar på honom! Är det ovanligt eller? Alla män klagar alltid på att de får vänta på sina kvinnor, men jag tror att det är helt tvärtom faktiskt. Inte första gången jag sitter här och väntar.

Dessutom måste vi köpa med oss kol, för det hade mamma glömt. Hon hade dessutom glömt att göra sin otroligt goda potatissallad! Hur kunde hon? Så nu får jag leva med att köpa färdiggjord. Jag ogillar det starkt! Tycker att det är så äckliga små potatisbitar i och smaken ska vi inte bara tala om...

Nej, ska försöka få min karl att bli klar nån gång idag. Tar ju ändå ca 45 minuter att ta sig dit nu när vi måste handla på vägen. Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela