kirsten

Sanna mina ord

Med livet som insats

Publicerad 2008-05-17 16:58:03 i Livet,

Det är verkligen inte meningen att jag ska kunna städa utan att på det minsta vis skada mig. Visst jag kämpar på, men när jag så fort byter arbetsuppgift så klämmer jag mig eller slår mig på annat vis. Visst, det är inte mitt fel att den förbannade dammsugaren ska bestämma sig för att gå sönder när jag använder den. Att jag sen är så dum att jag gör samma misstag en gång till, ja det får jag väl stå för. Att jag sedan ville hjälpa till ändå när Martin tagit över och lagat munstycket och jag tyckte att vi kunde dammsuga vår sopborste för att den var så full i byggdamm eftersom byggarna har använt VÅR borste. Ja, att jag då klämmer min vänstra hand för tredje gången fick även mig att förstå att jag inte ska fortsätta att hjälpa till.

Nu ska jag stryka. Vad kan gå fel då? Tänkte även ta ett tag med moppningen i hallen, kan nåt mer gå fel då? JAg bara undrar...för annars sitter jag nog så snällt kvar här ;) Tänkte baka med, kommer hela lägenheten brinna upp om jag hjälper till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela