kirsten

Sanna mina ord

Julutmaning

Publicerad 2008-10-29 18:54:53 i Allmänt,


Blossa eller någon annan glögg?
Blossa


Hackade eller hela nötter?
Beror väl på vad jag ska ha det till, eller? I glöggen hela såklart.

Adventsljusstake eller julstjärna i fönstret?
Båda, men i olika fönster

Grön eller vitmossa?
Vit brukar man väl ha, men jag har nötter och kanelstänger och sånt i istället.

Riktig gran eller plast?
Riktig så klart!

Lussekatter med eller utan saffran?
Lussekatter med eller utan russin?

Med så klart, annars är det ju vanliga bullar, med russin.

Julen vill jag läsa om....
Öhm, nej det vill jag inte tro...

Julgröten äter jag...
Usch, vidrigt! Ingen gröt.

Köttbullar eller prinskorv?
Beror på om det är hemmagjorda köttbullar eller ej. Kanske nån korv.

Vitt eller rött när jag dekorerar?
Båda, det är ju jul :)

Jag utmanar Maria W                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela