kirsten

Sanna mina ord

Hektiskt

Publicerad 2008-09-30 22:29:16 i Allmänt,

Om jag innan tyckt att det var mycket att göra på jobbet är det nu snäppet värre. Vi är numera en man kort och det medför att det blir mer till oss alla att göra. Skoj? Hm, nej inte direkt. Men det ska nog gå bra, vi får jobba ihop oss till ett ännu tightare team helt enkelt. Samtidigt som man börjar fundera på hur det kommer att gå för en själv. I december kommer min egen dom. Men vad jag får höra så ska det inte vara några problem för min del. ;) Man gör vad man kan för att bättra på sina chanser eller hur?

Har även haft en otroligt hektisk helg här i Stockholm. Martins familj har varit här. Alltid lika trevligt, men samtidigt skönt när man väl blir ensam igen. 4 barn och 8 vuxna det tar på krafterna vill jag lova. Att jag på nåt sätt blivit barnens favorit är skoj i si så där 10 minuter, efter det vill jag bara bryta ihop. Att få chansen att prata med de vuxna är liksom bara att glömma. Då det ska klättras, leka kurragömma, bråkas, och jag vet inte vad de små liven hittar på. Jag älskar barn, det gör jag verkligen. Men kanske inte 4 samtidigt, 4 barn som inte är mina egna, men som ändå ska passas upp. Nu är det ju egentligen de 2 äldsta som slåss om min uppmärksamhet men det räcker. Jag lovar...Det kändes i mina armar när jag vaknade igår morse, träningsvärk efter allt bärande och släpande. ;)

Har tagit över provisionerna på jobbet, tänkte att det kunde vara en bra idé. Tycker att det kan vara rätt skoj med siffror och så ibland. Men det var lite mer jobb än jag väntat mig, som med så mycket annat här i storstan. Hehe. I Örebro var denna lista på kanske 5-6 sidor då de kommer månadsvis. Här är de mellan 15-25 sidor! Jag skojar inte! Det tar sin lilla tid att gå igenom. Plus att profilerna endast finns kvar i 3 månader så i och med att vi ligger något efter med dessa listor så kommer det att ta sin lilla tid att gå igenom. Men det kommer att bli bra när vi ligger i fas med dem. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela