kirsten

Sanna mina ord

Rekommendation

Publicerad 2009-04-22 18:56:47 i Allmänt,

Jag läser så ögonen blöder, kanske inte bokstavligt men boken jag läser är grymt spännande. Vill liksom inte gå till jobbet, bara vara hemma och läsa så jag får veta hur det går. Undrar hur detta ska gå när jag nästa vecka ska bli en cyklande inflyttad stockholmare? Får helt enkelt börja med talböcker, men det är inte samma njutning. Faktiskt. Hur som helst, boken jag läser nu är "Änglar och demoner" av Dan Brown. Helt fantastiskt vad den mannen lyckats med. Grymma böcker helt enkelt.

Ska bli spännande att se den som film sen. Var inte direkt supernöjd med Da vinci koden. Brukar ju dock vara så när man läst boken att man föredrar den. Allt går ju som sagt inte att ha med i en film.


Änglar och demoner 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela