kirsten

Sanna mina ord

Reunion

Publicerad 2009-04-26 21:47:03 i Allmänt,

Så var man hemma igen efter ytterliggare en helg i Örebro. Denna gång för reunion med högstadiet. Började dock inte så bra, visste att mina föräldrar skulle iväg på lite ärenden under dagen, men trodde ju att de skulle komma hem under eftermiddagen. Men när vi kom fram så var de inte hemma utan i en helt annan stad! Hamnade tillslut på Marieberg och det verkar som att det fanns en mening med det. Hittade underbart fina smycken på Sisters. Kan varmt rekommendera dem, silversmycken med pärlor och berlocker som man kan byta ut. Helt perfekt ju! Synd att man inte visste att de fanns när man skrev önskelista till sin födelsedag.

Lyckades tillslut ta mig hem till mina päron för att göra mig iordning. Lånade mammas cykel och trampade över till Micke och pärondrinkarna. Så gott så :) Trevligt var det också. Sen bar det av till Harrys där reunionen hölls. Vi var totalt 3 personer från vår klass. En av klasserna döck inte upp alls, en annan var det 2 från och en av klasserna var ca 10 personer. Så vet inte om jag kan kalla det jättelyckat. Men det var skoj att träffa de som kom i alla fall. När stället sedan öppnade upp så dök det upp några fler. Vissa som inte vågade komma innan för risken för att vara ensam på plats och andra som tyckte att det var för dyrt. Men jag hade det trevligt, slöt upp med två av mina gamla vapendragare från mellanstadiet faktiskt. När jag vaknade imorse så hade jag sån grym träningsvärk i magen, så det måste ju vara ett gott betyg!

Har dock grymt ont i höger fot. En elak kille trampade mig på dansgolvet och när jag gav honom en arg blick så blängde han tillbaka och tyckte att det var mitt fel att han trampat på mig. Men vad gjorde jag för fel? Svullen och blå är den, så det var ingen lätt stamp. Suck. Lyckades ändå busa med Martins systerdotter. Världens sötaste lilla busunge, som tycker att jag är den stora favoriten. Martin får inte gå nära ;)

  

Hemskt ledsen men jag tog endast dessa två bilder...dåligt jag vet...men men, det brukar ju betyda att man haft skoj när man inte hinner ta några bilder. =0)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela