kirsten

Sanna mina ord

Sommar?

Publicerad 2009-04-25 11:33:07 i Allmänt,

Man skulle nästan kunna tro det. Funderade på att ta en kjol idag, men fegade ur, eftersom det endast är april ännu. Dumma tanke! Är det varmt så är det. Men har korta långbyxor ;) Så så feg är jag inte, haha! Frågan är bara vad jag ska ha till klänningen ikväll? Leggings eller inte...Blir nog bra i slutet ändå. Drinkar på Mickes balkong, ska se om han är en sån hejjare på det som han påstår sig vara. Sen blir det Harrys och reunion. Funkar inte det så blir det kanske Mickes balkong igen ;)

Nej, måste fortsätta att packa och sedan drar vi! Ha en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela