kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack tillbaka v 1-3

Publicerad 2009-04-29 22:58:30 i Allmänt,

VÅREN


1. Vad är det bästa med våren?
Åh, alla blommor och färger som kommer fram!

2. Vad är det sämsta med våren?
Hm, att vädret kan vara rätt osäkert.

3. Har du/vill du köpa nya vårkläder, vad?
Hm, jag tror inte att jag köpt några direkta vårkläder, utan mer sommarkläder. Kjolar och linnen och klänningar :)

4. Har du sett några vårtecken än, vad?
Hm, de finns ju överallt nu eftersom jag är lite sen med att svara på detta...

5. Brukar du göra nåt speciellt på våren, vad?
Kan jag inte påstå. Fylla år :P

TV


1. Vad för typ av program ser du helst på TV?
Serier

2. Följer du någon TV-serie, vilken??
Alldeles för många. Grey´s, DH, CSI, Ugly Betty och många fler...

3. Finns det någon kanal du klarar dig utan, varför?
Hm, egentligen klarar man sig väl helt utan TV. Men kollar inte överdrivet ofta på SVT2

4. Finns det någon kanal du inte klarar dig utan, varför?
Hm, jag skulle tycka att det vore sjukt trist utan både 5:an och 3:an, då mina serier visas på dessa kanaler.

5. Har du platt-TV eller tjock-TV?
En platt


Kärlek


1. Berätta om din första kärlek?
Det var en kille som kom ny till min klass i lågstadiet. Vi fattade tycke för varandra båda två, men vågade inte riktigt erkänna det ens för varandra. Jag fick teckningar och ett jättefint armband av honom. Efter cirka ett år så blev vi slutligen tillsammans och var det ett tag.

2. Vad är kärlek för dig?
När hjärtat blir varmt, när det pirrar, när man längtar.

3. Vad är det mest romantiska någon gjort för dig?
Martin gör romantiska saker för mig varje dag. Behöver inte vara något stort, utan det är tanken bakom som räknas. Han kommer till exempel ofta och möter upp mig efter en utekväll för att han inte vill att jag ska ta mig hem ensam. Kärlek!

4. Hur ser ditt drömbröllop ut?
Sommar, i kyrkan, med familj och vänner samlade, en härlig fest och med Martin vid min sida :)

5. Är du kär nu?

Så in i...!


http://mlilja.net/tjejsnack

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela