kirsten

Sanna mina ord

Packa?

Publicerad 2009-08-05 22:07:37 i Allmänt,

Nu känner jag att jag är så där ute i god tid som vanligt. Imorrn bär det av till Uppsala, om än bara över kvällen, men det gör att jag inte kan packa imorrn kväll inför helgen som ska spenderas helt och hållet i Uppsala. Vet inte ens vad jag ska hamed mig. Jag menar vad har man på sig på festival? Vet inte alls hur jag ska tänka där faktiskt. Leggings? Ja, det ore ju funka, men den lilla del på benen som är bara kommer inte de vara täckta med myggbett? Jeans? Jo, men usch vad jobbigt att vara instängd i jeans kommer ju liksom inte att kunna sitta då ju. Långärmat? Kortärmat? Åh, voine voine. Men jag tror att jag löser det. Brukar ju på nåt sätt alltid göra det. Men det kommer att bli stressigt att packa det på fredag direkt innan vi ska åka. Suck.

Bara helt överlycklig över att chefen gav mig ett rum i helgen. De är helt fullbokade och hon ger mig ett rum för inga pengar alls. Behöver jag säga att Martin är överlycklig? Bo på samma hotell som banden, vilken lycka va? Men skönt att slippa att åka hem på nätterna, jag menar festivalen är ju inte slut förens runt 3-tiden på morgonen.

Ikväll åt jag middag med en gammal kompis som jag träffade igen på vår reunion. Har inte umgåtts på säkert 12 år eller så. Men med denna tjej kan man verkligen bara fortsätta som om det var igår vi sågs sist. Härligt att det finns sånna människor. Kul att få prata lite tjejsnack med.

Nej, nu måste jag fortsätta att kolla på So you think you can dance!

Dessa ska vi se imorrn :) Jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela