kirsten

Sanna mina ord

Bitch!

Publicerad 2009-12-09 21:52:56 i Allmänt,

Igår hade jag en riktig skitdag rent ut sagt. Dels var det jobbiga samtal och dels mådde jag pest. Ett av samtalen var från en galen donna i Kanada! Det varade i si så där 20 minuter, hon skrek och gapade och försökte jag säga nåt avbröt hon mig och fortsatte att gapa. Var helt svett efter det samtalet. Försökte med alla tekniker när jag pratade, men det gick inte alls eftersom hon hela tiden avbröt mig. Usch, vilken satmara! Väl hemma kändes det som att ett tåg hade kört över mig, det flimrade framför ögonen och jag kunde knappt hålla dem uppe. Råkade somna i soffan 10 minuter och med mitt mantra så kändes det faktiskt bättre.

Halsen är förvisso helt skum fortfarande, men jag ska inte bli sjuk. Har inte tid med det. Fast mest handlar det om att jag inte vill ;) Finns ju inget värre än att vara hemma, man klättrar ju nästan på väggarna tillslut. Är ju bara en hel arbetsvecka kvar efter denna, sen bär det av hem till Öret för att fira jul. Fast det betyder ju i och för sig inte att man är ledig, för det kommer att flängas. Firar ju varje år 2 julaftnar och sen har vi kommit på idén att ta med de stora tjejerna till lek och bus så det är bara att göra detta i år med. Samt att vi ska hinna fira Martin med.

Har haft 2 samtal hemifrån med. Eller det ena var från en person hemifrån, men som ringde ner från ett hotellrum och chockade mig rejält! Men det var himla trevligt att prata av sig lite. I båda samtalen :) Kändes så skönt att veta att man OM man vill har en framtid säkrad OM man kommer tillbaka. Nån gång blir det kanske så, det får tiden utvisa. Men det känns bra! Ibland behöver man faktiskt få höra hur bra man faktiskt är!

Här kommer en fin låt, Kent i mitt ♥

Kommentarer

Postat av: Micaela

Publicerad 2009-12-11 00:31:58

Mkt fin Kent-låt :)



Haha, kanadensare har en helt annan attityd än vi svenskar. I måndags när jag gick över gatan så körde en taxi och stannade framför trottoaren så att jag (med barnvagn och hund) inte kunde komma förbi och vilken sekund som helst skulle det bli grönt för bilisterna. Hör och häpna, chauffören klev ut och skällde ut mig för att jag inte hunnit över. Jag var helt paff och fick inte ut ett ord, men det var ingen hejd på kanadensaren. Störigt!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela