kirsten

Sanna mina ord

God jul!

Publicerad 2009-12-21 19:59:29 i Allmänt,

Jobbar endast imorrn, sedan väntar lite välbehövlig ledighet. Vi bestämde oss för att åka till Örebro redan efter jobbet, kommer hellre fram lite sent än åker den 23:e då många andra kommer att åka. Att jag behöver köpa de sista klapparna har absolut inget med detta att göra ;) Har nästan allt till Martin kvar, då han även fyller år 3 dagar efter jul. Men jag vet vad jag ska ha. Har lite kvar till pappa, en bok till mamma och så Mattias som jag fått som min "hemliga julklapp" men där vet jag vad jag ska ha med. Så det är bara att gå egentligen till 2 butiker så är jag klar :) Så kanske att man hinner med att kika på nåt skoj åt sig själv, även fast man inte borde. haha!

Nu ska vi till vårt systerhotell och äta julbord Martin och jag. Tyckte att det var en bra avslutning, plus att vi slapp handla hem mat. Så ett maritimt julbord blir det. Hummer, kräftor, räkor, ostron, musslor, ja you name it och det kommer finnas där. Hahah! Även fast jag gärna skulle vara hemma bara, blev lite sent igår på julfesten med jobbet. Men men, det är smällar man får ta.

Ha en riktigt god jul nu allesammans om vi inte hörs innan :)

Kommentarer

Postat av: Micaela

Publicerad 2009-12-22 21:36:08

Haha, nu hoppas jag att dina päron (i synnerhet din mamma) inte läser inlägget. Eller är boken ngt helt annat än en julklapp? God Jul på er och ha det bra i Örebro!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela