kirsten

Sanna mina ord

Alla hjärtans dag...

Publicerad 2009-02-14 17:21:47 i Allmänt,

Hm, jag är inte så mycket för den här dagen faktiskt. Tycker att det är rätt dumt med en speciell kärleksdag. Ska man inte vara kärleksfull alla dagar? För mig betyder i alla fall mycket mer om jag får blommor en helt vanlig dag, istället för att Martin skulle komma idag med ett fång rosor. En dag när det är bestämt att man ska få presenter för att man tycker om personen. Hmpf! Jag sa till Martin förut när vi åkte iväg för att köpa lunch att då kan vi kanske köpa några praliner eller så. Då svarade den ängeln med att du ska minsann få en present en helt vanlig dag då det INTE är ett kommersiellt jippo. Älskling! Han är fin min Martin.

Idag ska vi ut och äta med hans föräldrar som är här på besök. Var inte det lättaste att få bord om vi säger så och då började vi ändå i måndags förra veckan. Slutade med att det fick bli en fiskrestaurang och det kan ju verka dumt då Martins pappa är hyperallergisk mot fisk. Men ta det lugnt! De har kött där med. ;) Så inga rubriker i pressen imorrn, jag lovar. Vi ska bara lyckas hitta dem i vimmlet av alla teatergäster. De har glömt sina mobiler hos Martins bror. Kan bli spännande, men man lyckades ju förr inte sant?

Synd bara att man missar melodifestivalen idag. Kan hända att de visas på nätet med efter sändning. Då vet jag vad jag gör i natt i alla fall :) Kan bara inte missa det, måste veta precis hur showerna sett ut inför den stora festivalen som ska ses direkt i Globen! Nere på golvet minsann med. Ska bli SÅ kul!

Nu måste jag lätta! För nu går T-banan snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela