kirsten

Sanna mina ord

Queen in my heart

Publicerad 2009-02-22 15:38:42 i Allmänt,

Läste min brors blogg om att det ska komma en ny singstarskiva med Queen, me love! Jag bara älskar hans musik, lite mer musikalitet eller vad man ska säga, mot vad vi har idag. När jag var och hälsade på min bror i höstas i London passade Martin och jag på att gå på musikalen om Queen. Himla bra föreställning, man ville nästan ställa sig upp och shaka loss till vissa låtar. Här kommer några av mina favoriter.


Sista låten får mig verkligen att vilja börja dansa på allvar igen! Saknar det nåt fruktansvärt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela