kirsten

Sanna mina ord

Träna, måste träna

Publicerad 2009-02-06 22:16:31 i Allmänt,

Så var det fredag igen, veckan sa svosch. Kan bero på att måndag och tisdag spenderades hemma i soffan, illamående som attan. Men jag hann plöja bra många filmer under dessa dagar, enda fördelen med att vara sjuk faktiskt. Men annars är det rätt trist, klockan står still och det enda sällskap man har är två kissar som bara vill busa. Har hunnit med en föreställning Betnér med, veckans absoluta höjdpunkt måste jag säga! Han är en riktig rolig prick! Hann gå en sväng på bio, när vi varit duktiga på jobbet och sålt mer rum än budget så är vår lilla gåva en biobiljett, och dessa gick ut i onsdags. Så då blev det Valkyria, himla bra film! Rekommenderas! Roligast var när vi gick ut från den och de som vi satt bredvid diskuterade filmen. Kvinnan tyckte för visso att den var bra, men man var ju tvungen att tänka på att det var amerikaner som gjort denna film! Hur tänker man då? Detta är baserat på en verklig händelse! Men därmed inte sagt att allt detta hände på precis detta sätt som de filmat det...suck... Vissa saker måste man ju justera lite så att man får in lite spänning och så...blir så trött på människor ibland...

En annan sak med att vara sjuk är att man inte får träna. Jag som nu på riktigt kommit igång får nästan abstinens när jag inte får träna. Så idag satte jag mig på en buss och drog direkt till träningen efter jobbet. Rätt modigt gjort tycker jag när man inte hittar så bra. Men jag kom i tid och det blev ett roligt pass. Nåt jag bara inte förstår är folk som måste stå så himla nära hela tiden. Jag behöver utrymme! Jag vill kunna ta ut stegen utan att jag tacklar nåt annat miffo som inte kan röra på sig i takt. Usch! Jag gillar inte heller de som först tar ministeg och sen när man ska gå framåt helt plötsligt tar bauta kliv så man har dem uppe i baken...Finns gott om idioter som sagt...Men det funkade ändå :)

Imorrn skulle det ha blivit spinning, men det kommer att bli lyfta barn istället. Kan nog räkna det som ett träningspass det med ;) Martins syster med familj kommer, så det blir en riktig syskonträff denna helg. Skoj ska det bli! Melodifestival, guitar hero, singstar, ja you name it. ;)

Färgade håret idag med, numera kan jag stoltsera i en morotsgulröd färg. Enligt Martin ser jag ut som mig själv. Med det menar han min naturliga hårfärg. Aja, jag vänjer mig nog vid detta med ska ni se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela