kirsten

Sanna mina ord

Utmaning

Publicerad 2009-02-26 22:27:34 i Allmänt,

Jag blev utmanad av Saga

Jag har gjort enligt följande: Gå in där du förvarar dina bilder på din dator. Välj sedan den sjätte mappen och lägg sedan upp den sjätte bilden i den mappen här på bloggen och förklara.....



Det är här min kollega Linda på vår julfest med jobbet, där hon fick träffa en av sina största idoler Andreas Lundstedt. Jag lekte pressfotograf under den här kvällen och här är en av bilderna!

Jag utmanar: Ida S

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela