kirsten

Sanna mina ord

Jag rockar!

Publicerad 2009-01-09 23:31:56 i Allmänt,

Efter premiären av Let´s dance hade jag och Martin Guitar Hero marathon. Jisses alltså vad man snabbt fastnar och bara vill spela mer och mer. När Martin bad mig kolla bort från TV:n på t.ex katten så gled liksom nosen iväg från hans ansikte. Då kan man verkligen säga att man spelat lite för mycket. ;) Men det är fruktansvärt kul. Martin har även lyckats öppna upp fler låtar, och en del av dem är riktigt bra. Tänk The Killers liksom.

Idag gick det så bra för mig att jag hade MYCKET bättre noter än honom, procenten låg på samma, men han lyckades med att samla mer poäng. Typiskt! Men snart är jag där. Martin sa till och med att jag snart måste höja svårighetsnivån till det bättre än honom. Vilken lite godbit han är ;)

Jag är aptrött, men det är fredag och jag vill inte gå och lägga mig. Men jag borde dock. har i och för sig inget speciellt planerat imorrn, men för det behöver man kanske inte sova bort hela dagen. Ska tvätta, jiho! Men det är väl sånt man måste ta tag i med jämna mellanrum för att slippa gå naken.

Jag har en massa trallvänlig musik på hjärnan med. Tjejerna på jobbet, eller ja, vi tillsammans har inför dansbandsfredag. Så det är bara på med dansbandskanalen och sen kör vi hela dagen lång. Vissa låtar kan jag stå ut med, medans andra bara är too much! Dåliga rim och musiken ska vi inte tala om, säger bara bugg när jag var 10. Men sen kommer de, låtarna som man inte kan annat än älska. Barbados med Kom hem, på den tiden det begav sig med Magnus i spetsen.

Nej, nu har Martin fått på Terminator, så jag känner att sängen lockar nog mer...Hasta la vista, baby!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-01-10 16:34:22

Ja vi troode också vi skulle få det... men han tyckte inte vi visat oss förtjänta av det så han vart förbannad när vi ville ha ett möte med honom om det i höstas. Va glad att du är på behörigt avstån...han är värre än nånsin! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela