kirsten

Sanna mina ord

Let´s dance igång igen

Publicerad 2009-01-09 20:22:08 i Allmänt,

Jisses, vilken dag detta blev. Från att ha varit full styrka på telefon var jag plötsligt ensam på den individuella. På det hade jag fått ansvar för mejlen och sen ramlade det in lite mer bokningar och ändringar på min privata mejl. Eller ja, jobbmejlen men min egna. Om man inte tyckte att det var nog kom revenue managern med en massa provisioner som var tvungna att kollas igenom pronto! Det var hektiskt, men jag klarade det :)

Tog en sväng förbi O´learys innan hemfärden. Lite cider och lite quessiladas eller hur det stavas, med guacca. Mums! Skön nedvarvning på dagen. Dum som jag var så gick jag ej på toaletten innan jag åkte hemåt, vilket resulterade i en väldigt full blåsa, var inte helt lätt att knata hemåt.

Nu sitter jag som klistrad vid TV:n och Let´s dance. Tidigare år har jag bara suttit och förbannat att jag själv inte fortsatte med dansen och att jag en gång i mitt liv var så jäkla dum rent ut sagt att jag brydde mig för mycket om utseende än om dansen. I år kan jag säga att jag förbannar mig själv ännu mer då killen i fråga är med! Han är en av proffsen! Skoj för honom, mindre skoj för mig. Kan dock nöja mig med att han inte är snyggare idag ;) Ska bli kul att följa honom dock! Kanske en och en annan röst med. Att min gamle lärare är med som kändis är en annan rolig händelse, heja Carl Jan Granqvist!

Nehej, nu börjar det igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela