kirsten

Sanna mina ord

Mitt är INTE ditt

Publicerad 2009-01-13 23:06:51 i Allmänt,

Usch, jag känner mig förbannad och ledsen över hur folk kan bete sig mot andra människor. Var och tränade idag och det är alltid roligt. Skoj att få slå ur sig lite aggretioner och så är man så där härligt trött efteråt med :) Men nu var jag inte glad nej ;) Hur som haver så får jag alltid stå och vänta på Martin, oavsett om vi ska upp till träningslokalen eller om vi hem från träningen. Borde kanske vara tvärtom, men så är det inte i det här fallet. Samma sak var det idag. Men idag berodde det inte på Martin utan på att nån j*vla idiot rent ut sagt hade varit på flertalet skåp i omklädningsrummet och knipsat eller försökt att ta sig in i dem. Varför? Jag kan verkligen inte för mitt liv förstå varför? En krake hade blivit av med allt innehåll i sitt skåp, så en av tjejerna i kassan stod ute och vaktade hans bil medans han fick ta taxi hem för att hämta reservnyckeln. Så himla trist att det ska behöva vara så.

Är inte folk uppfostrade till att veta skillnaden på vad som är mitt och vad som är ditt? Blir så arg! Hädanefter kommer jag att vara än mer försiktig med vad jag låser in i mitt skåp. Första gången dock som jag hör talas om att nån knipsat skåp på gymmet. Men så kan det vara. Tur att man aldrig tar med sig saker av värde utan bara överdragskläder och så...

Nej time för sängen nu tror jag. Stänger imorrn så jag har lite sovmorgon. Hade egentligen tänkt ta en runda runt sjöarna, men när jag såg hur mörkt det var den tiden idag så känner jag inte för det imorrn ;) Vill gärna att det ska vara ljust när jag springer. I alla fall när jag är ute själv.  Inte så kul om man snubblar och slår sig fördärvad då inte ;)  Men det är himla skönt att vara igång igen! Nu jäklar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela