kirsten

Sanna mina ord

Shoppinghelg

Publicerad 2009-01-02 11:02:13 i Allmänt,

Ska strax bylsa på mig kläder då Stockholm idag bjuder på ca 10 minus. Inte nåt man hade räknat med, men det är rätt mysigt med vinter trots allt. För ska det vara så ska det vara ordentligt. På med lite snö på detta bara så är det perfa. Ska möta upp Lisa vid tåget, måste bara komma på hur jag tar mig dit från tunnelbanan, men jag antar att jag kommer lösa det lilla problemet med. Ska bli kul att ha nån här igen. Skoj att Lisa blev den första av alla vänner att titta förbi. Idag kommer det shoppas och imorrn laddas det för en storslagen utgång. Kommer bli lovely! Hinner inte sitta här nu, men ha en fin dag!

Kommentarer

Postat av: becki_rose

Publicerad 2009-01-06 12:20:52

Tjena tjejen! Tack, det känns spännande :-)

Hade ni roligt i helgen?

Ha så skoj med din kompis nu och så lovar jag att stanna till och hälsa på alla på hotellet. Helst jobbar jag ju då och då!

Stor kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela