kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #14

Publicerad 2009-07-14 23:06:43 i Tjejsnack,

Pinsamt


1. Berätta om nåt pinsamt du blivit påkommen med?
Jag har aldrig blivit påkommen med att göra nåt pinsamt. Men jag kan berätta om en pinsam sak jag var med om istället. Var i Polen med skolan och var med en europeisk jultävling, man tävlade i bästa framträdande om sitt julfirande typ. Jag var den som skulle hålla tal i vår grupp uppklädd i en Sverigedräkt. Väldigt fint var det. Jag greppar micken och ska börja prata men inget ljud kommer så jag säger Ho-hooo i micken, varpå den hoppar igång och cirka 400 personer börjar gapskratta och applådera. Behöver jag säga att detta TV-sändes med?

2. Vad får dig att rodna?
När jag gör saker som jag tycker är idiotiska. När jag tycker att jag gör fel.

3. I vilket läge skulle du skämmas för en vän?
Om vännen med flit skulle säga något elakt till nån annan, eller bete sig dumt på andra sätt.

4. Vad är för pinsamt för att du skulle göra det?
Finns nog egentligen inget som jag tycker skulle vara FÖR pinsamt att göra. Jag kan nog göra det mesta.

5. Vad skulle du tycka om att stå framför en folkmängd & framföra något?
Det är väl kanske inget jag gillar att göra så där, men jag har ju gjort det och överlevt alla gånger ;) Jag tycker om uppmärksamhet så länge jag inte tänker på att jag har den.

Tjejsnacks sida

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela