kirsten

Sanna mina ord

Tjejsnack #15

Publicerad 2009-07-20 22:10:45 i Tjejsnack,

Din stad


1. Vilken stad bor du i?
Jag bor i Solna, men kommer ursprungligen från Örebro.

2. Berätta om något din stad är känd för?
AIK, Solna korv, Haga parken, Robert Broberg, Ulriksdals slott

3. Hur länge har du bott i din stad?
I lite mer än ett år.

4. Vad är det bästa med din stad?
Här finns allt! Och finns det inte här är det inte långt in till Stockholm C.

5. Vad saknar du i din stad?
Mina vänner så klart!

Tjejsnack

Kommentarer

Postat av: Glamourmamman

Publicerad 2009-07-24 00:37:48

Hejsan kikar på dina svar.



Känner som du. Saknar inget. Och det inte som finns åker jag bara till göteborg för. Bor precis utanför så man skall inte klaga.



Hoppas du haft en fin dag // Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela