kirsten

Sanna mina ord

Barnvakter

Publicerad 2009-06-06 23:22:33 i Allmänt,

Idag har varit en helt underbar dag! Gick upp i hyfsad tid och hann käka frulle och göra oss i ordning, för sen bar det av ut i parken med Martins päron och hans brors barn. Så det mesta av dagen har gått åt till att vara ute och äta. Jisses, tror det var mat hela tiden. Skulle tro att det är det man gör fel själv, man äter för sällan och för lite och trycker i sig en massa skit när nöden trycker på.  

Efter vilning och mera mat begav vi oss ut igen. Skulle ta en tur till Gröna stugan, men kom inte så långt. Var nationaldagsfirande i parken så vi hamnade där istället. Tror inte att nån klagade, glass, popcorn och karusseller. Kunde ju gärna ha fått vara nån grad varmare dock. Väl hemma igen så blev det hör och häpna lite mera mat och sen bänkade vi oss för matchen som man lika gärna hade kunnat skippa att se. Vilket svärmor och jag gjorde lite då och då, vi somnade lite titt som tätt. Det tar på krafterna att passa barn! Men himla bra träning då vi i juli ska passa dem själva. Skoj! Tror inte att det finns några snällare barn än dem, faktiskt.

Imorrn ska jag och Martin ta en cykeltur innan vi fortsätter hjälpa till med barnen. Är bara en vecka kvar nu. Ska man vara riktigt ordentlig så har vi ju faktiskt redan kommit i mål om en vecka. Men ändå. Visst känns det som att vi kunde ha tatt några mil till innan själva loppet, men jag tror ändå på detta. Gör inte ni? Åh, jag vill in igenom det där målet! Men det är bara att fokusera på det och ha det som mantra så ska det gå! Det ska det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela