kirsten

Sanna mina ord

Ett steg närmre

Publicerad 2009-06-09 22:37:35 i Allmänt,

Jisses, den här veckan ska visst ta slut snabbare än vad den började. Kan det bero på att jag är lite smått orolig inför helgens bestyr kanske? Kan det bero på att mina kära kollegor spär på den oron ytterliggare genom att påminna mig dagligen? Ja, jag vet inte. Men jag börjar bli nervös. Jag menar i år måste jag klara det, det är en deal mellan mig och Martin. När till och med big boss på jobbet kommer och undrar och peppar och gör tummen upp. Men jag får se det som extra pepp. Men ni som följt mig genom mina två tidigare rundor förstår min oro. Men det ska gå i år!

Har proppat in systemet på jobbet med Coop-bokningar idag. Jag har dessutom pratat med deras agenter ungefär lika många gånger som det kommit in en ny bokning. Jag kommer nog drömma om dem inatt skulle jag tro.

Idag kom äntligen den efterlängtade skatten med. Rik som ett troll och ett steg närmre Mexico! Fick även spara en del på mitt egna konto av min kära sambo till att bland annat köpa en väska jag hittat idag. Jag undrar om han är ute efter nåt? Min förmögenhet kanske ;)

Kommentarer

Postat av: Saga

Publicerad 2009-06-10 09:59:38

Trevligt med lite extra pengar. :) Hade gärna velat få tillbaka lite mer än vad jag fick, men man får vara glad att man slapp betala tillbaka i alla fall.

Postat av: gelinda

Publicerad 2009-06-11 16:00:03

Lycka till i helgen!



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela