kirsten

Sanna mina ord

Bokrea

Publicerad 2009-03-01 20:25:00 i Allmänt,

Var lite försiktig med mina bokköp på rean i år. Jag brukar alltid go bananas när det gäller böcker, men köpte faktiskt inte många alls. Numera är det ju dessutom pocket som funkar bäst då de inte väger så mycket, lite enklare att ta med sig på tunnelbanan eller när man är ute och reser. Däremot ser det inte lika fint ut i bokhyllan, men det får man ta. Har en bok kvar som jag inte inhandlat ännu, men det är ett litet no no från Martin där. Det är nämligen en läkarbok jag vill ha, och han tror att jag kommer att använda den alldeles för flitigt. Så fort jag känner en smärta i armen så kommer jag kolla upp vad det kan bero på. Kan vara sant faktiskt ;)

Aldrig fucka upp Sjöjungfrun Värmebölja I en annan del av Bromma
De böcker jag köpte

Läkarboken för hela familjen : 700 symptom och sjukdomar
Boken jag vill ha, med 700 symptom och sjukdomar...

Kommentarer

Postat av: Richard

Publicerad 2009-03-01 23:51:12

Åååh ny bok med Martina Haag! Den måste jag ha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela