kirsten

Sanna mina ord

Dans

Publicerad 2009-03-11 22:09:42 i Allmänt,

Som jag så många gånger tidigare sagt så saknar jag min dans väldigt mycket. Försöker att kompensera det med pass i alla dess former. Allt som påminner om dans går jag på, vissa pass är bra andra är bättre. Funderar på att kanske gå en av Tobias Karlssons kurser som han har här i Stockholm. Vore ju underbart roligt! Försöker peppa Martin till att vilja det med, men det är inte helt lätt. Men en dag kommer jag att lyckas!

I stretchen på det pass jag var på igår spelar de en låt med Tina Turner som är himla bra tycker jag, passar ju mig med ;) Dancing in my dreams.

Kommentarer

Postat av: Micaela

Publicerad 2009-03-13 22:30:54

CK, det är aldrig försent att ta upp dansen. Här i Sthlm finns ju en hel uppsjö med olika dansklasser. Skulle tid inte vara en bristvara för mig skulle jag lätt hänga på :)



Haha, jag hoppades nästan också på en nykläckt bebis ett tag (speciellt när man satt ensam i dagrummet med en stor mage och lyssnade på alla nyblivna mammor som snackade amning- och bröstproblem). Vadå inte vara en i gänget liksom. Antar att det är rätt comfy i min magen så det är bara att ha tålamod :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela