kirsten

Sanna mina ord

Massage

Publicerad 2009-03-25 18:30:16 i Allmänt,

Åh, varför är jag alltid den mest superklantiga människan i världen. Förra julen fick jag ett presentkort av Martins mamma i julklapp, så att jag skulle komma iväg och slå lite på en inomhusgolfbana. Men jag är ju verkligen inte direkt intresserad av det där med golf, så jag la undan det och tänkte att jaja nån helg så. Sen flyttade vi till Stockholm och ja presentkortet var det sista jag tänkte på. Men så mitt i allt kom jag på att just jäklar det där går ju ut i jul så det måste jag klämma in nån helg...

Fick ett presentkort av en kompis för att boka SPA, inte heller detta har blivit gjort och jag känner ju mer för en behandling på SPA än att spela en runda inomhusgolf, problemet är att det går ut på min födelsedag om 2 veckor. Men även detta kort föll i glömska när jag flyttade. Båda korten var för en stund borta med, fattar det inte men jag hittade det ju igen. Golfen saknas dock fortfarande men det har ju gått ut... I alla fall så ringde jag idag med förhoppning om att jag skulle få komma dit nästa lördag. Det gick inte och inte nån av de andra helgerna jag kikat på. Så tillslut fick hon kolla vilken lördag de har ledig, så nu är jag inbokad den 27 juni!? Ja, ni läste rätt. Det var den första tid på en lördag de har ledig.

Helt galet, men kul att ha nåt att se fram emot om 13 veckor. Hahahahah! Jag tror bestämt att jag får boka in nån mer behandling på jobbet. Har ju trots allt halva priset här. Ska dit och skrubbas och bli brun om ett par veckor, så det blir fint det. Men en massage behövs med, mina axlar dödar mig snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela