kirsten

Sanna mina ord

Deklarera

Publicerad 2009-05-04 19:46:10 i Allmänt,

Det var så mycket som skulle göras i helgen att inte allt hanns med, men så är det. Verkar ju verkligen urbota korkat att städa bilen innan man har kört hem allt virke till balkongen till exempel. Så vi får ta det en dag i veckan istället. Var en skön helg i alla fall, inte så många måsten utan mest saker som man ville göra :) Blev en tur till Ekerö i lördags och en liten bit till, så vi hamnade på en 5 mil i alla fall. Inte illa pinkat. Kändes helt okej nästan hela turen. Har ett ben som inte vill och igår när vi köpte cykelställ pratade jag med killen som jobbade och bad om råd. Nu i efterhand känns det både klokt och oklokt.

Det kan nämligen vara så illa att det krävs en operation av knät. Känns ju så där lagom roligt. Han sa att jag skulle ge det 3 månader så att hans tränings- och inställningstips av sadeln skulle ge resultat. Tyvärr har jag inte 3 månader på mig för att göra detta. Yippie! Men det ska nog gå bra ändå. Ska nog ta med mig Martins balansplatta till jobbet och stå på den medan jag jobbar. Man skulle nämligen göra olika övningar på den, både genom att bara stå och sedan göra annat under tiden. Tror dock inte att han menade att man skulle jobba samtidigt ;) Kan vara som så att jag går fel med, fanns många anledningar. Så om ni ser mig gå lite konstigare än vanligt så beror det på att jag tänker på hur jag sätter ned fötterna.

Igår mös vi även med Martins brorsbarn, tills stora tjejen tröttnade och tyckte att det mesta var tråkigt. Vi har ju sånna stunder vi med när vi är trötta. Så då var det meningen att vi skulle deklarera, men det glömdes bort och när jag sen satt och kollade i almanackan på jobbet så stannade mitt hjärta ett tag. Men nu är det gjort. Tänker ju inte ge bort 3000 bara så där eller vad straffsumman var nu igen. Nej, i år är jag riktigt nöjd med återbäringen. Den får gärna ta och komma redan nu. Har börjat planera nästa års semester redan. Himla bra sparsätt detta ;)

  
Hej vad det går!                WOW! ;)                            Mitt andra jobb, kartläsare

 
Vi :)                                     Cyklarna ;)

Nej, nu ska vi äta. Bara Martin kommer hem med peston ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kirsten

Kirsten, eller Christine för den som vill är 30 år gammal och är inflyttad Stockholmare sen 4 år tillbaka. Bor här tillsammans med mitt livs kärlek Martin och vår dotter Thilde som kom till världen den 9 april 2011. Här får ni följa vårt liv, från bebisprat till allt annat som handlar om mig och det jag gillar

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela